Coolrunner øger fokus på erhvervskunder med delvist navneskift

Som led i en strategi, der skal skærpe strategien over for primært webshops, lancerer Coolrunner et nyt site rettet mod erhvervskunder og skifter delvist navn.
Per Imer stiftede Coolrunner i 2015 og har siden da været adm. direktør for logistikfirmaet. | Foto: PR/Coolrunner
Per Imer stiftede Coolrunner i 2015 og har siden da været adm. direktør for logistikfirmaet. | Foto: PR/Coolrunner

Coolrunner bliver til Homerunner for selskabets erhvervskunder.

Navneskiftet sker som led i selskabets strategi om at ville øge fokus på erhvervskunder, og ændringen til Homerunner skal ifølge selskabet ses som en del af virksomhedens ønske om at blive mere synlig i markedsføringen for den erhvervsmæssige del af forretningen.

I den forbindelse lancerer pakkeleveringstjenesten en digital platform til de professionelle kunder, mens andre ting også er på vej.

”Vores erhvervskunder har helt andre behov end vores privatkunder. Vi har derfor flere spændende og værdiskabende tiltag i pipelinen. Eksempelvis vil der fra 1. marts blive lanceret et erhvervsbarometer, som viser den samlede temperatur på handlen,” udtaler adm. direktør Per Imer i en pressemeddelelse.

Navnet Coolrunner bliver dog ikke lagt helt i graven. Coolrunner vil således fortsat eksistere som brand for pakkeløsninger til private kunder.

Coolrunner – eller Homerunner – er en pakke- og logistikportal, der er delvist ejet af webshoppen Coolshop. Platformen fungerer som mellemled og broker mellem webshops og distributionsselskaber.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

"Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

For abonnenter

Læs også