Forbrugernes online-købelyst på black friday stiger trods pres på kontoen
For syvende år i træk stiger antallet af danske onlinekunder, der planlægger at gøre et godt køb på black friday, viser tal fra Dansk Erhverv.
![Travlhed på Imercos lager under Black Friday i 2019. I år har isenkramkæden oprustet med 400 medarbejdere i butikkerne til tilbudsdagen og julehandlen. | Foto: Andreas Merrald](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14580896/8006vi/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nkk4wn4s6dofez5j3k.jpg)
Imens netbutikker har sænket deres forventninger til salget på den internationale tilbudsdag black friday, viser de danske onlinekunder sig mere positivt stemte.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.