Netbutik vokser på salg af nødder og tørret frugt i 18 europæiske lande

Tyske Koro rykkede sidste år ind på otte nye markeder, og netbutikken, der nu sælger madvarer i 18 europæiske lande, går efter at blive kontinentets førende fødevarevirksomhed.
Constantinos Calios, medstifter af Koro. | Foto: Koro
Constantinos Calios, medstifter af Koro. | Foto: Koro

På lidt under halvandet år har den tyske netbutik for fødevarer Koro udvidet til 10 nye lande, herunder det danske marked. Ambitionerne i netbutikken, der havde en omsætning på 62 mio. euro sidste år, fejler da heller ikke noget. Koro har nemlig som erklæret mål at blive Europas førende fødevarevirksomhed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også