DetailWatch

Netbutik vokser på salg af nødder og tørret frugt i 18 europæiske lande

Tyske Koro rykkede sidste år ind på otte nye markeder, og netbutikken, der nu sælger madvarer i 18 europæiske lande, går efter at blive kontinentets førende fødevarevirksomhed.

Constantinos Calios, medstifter af Koro. | Foto: Koro

På lidt under halvandet år har den tyske netbutik for fødevarer Koro udvidet til 10 nye lande, herunder det danske marked. Ambitionerne i netbutikken, der havde en omsætning på 62 mio. euro sidste år, fejler da heller ikke noget. Koro har nemlig som erklæret mål at blive Europas førende fødevarevirksomhed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede