DetailWatch

E-commerce udgjorde 2,5 pct. af Flüggers omsætning i det seneste regnskabsår

Trods millioninvesteringer i det digitale område er e-commerce-forretningen kun vokset minimalt i det seneste år hos malerkoncernen Flügger.

Sune Schnack er adm. direktør i Flügger. Han ejer sammen med sin far, Ulf Schnack, 45 pct. af aktierne i selskabet. | Foto: Brian Karmark/ERH

E-commerce-forretningen fylder fortsat en meget lille del af den samlede omsætning i Flügger-koncernen.

I et nyt årsregnskab, der blev offentliggjort onsdag, fortæller Flügger, at e-commerce udgjorde 2,5 pct. af koncernens samlede omsætning i 2021/22, hvilket er omkring 1,5 procentpoint mere end året før.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs