E-commerce udgjorde 2,5 pct. af Flüggers omsætning i det seneste regnskabsår

Trods millioninvesteringer i det digitale område er e-commerce-forretningen kun vokset minimalt i det seneste år hos malerkoncernen Flügger.
Sune Schnack er adm. direktør i Flügger. Han ejer sammen med sin far, Ulf Schnack, 45 pct. af aktierne i selskabet. | Foto: Brian Karmark/ERH
Sune Schnack er adm. direktør i Flügger. Han ejer sammen med sin far, Ulf Schnack, 45 pct. af aktierne i selskabet. | Foto: Brian Karmark/ERH

E-commerce-forretningen fylder fortsat en meget lille del af den samlede omsætning i Flügger-koncernen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også