Flügger vil forsøge sig med online malingsalg direkte til forbrugerne

Med et nyt brand vil Flügger-topchef Sune Schnack sælge maling online direkte til forbrugerne. ”En klassisk branding-øvelse og en potentiel kanalkonflikt,” lyder det fra ekspert.
Foto: Brian Karmark/ERH
Foto: Brian Karmark/ERH
AF NICOLAI RAASTRUP

Et år efter sin tiltræden sender Flüggers 31-årige topchef Sune Schnack nu det første klare signal om de nye tanker i den traditionsrige danske malingkoncern. Flügger lancerer livsstilsbrandet Notes, der går uden om Flüggers fysiske butikker og sælger direkte til private via en hjemmeside.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også