DetailWatch

Flügger vil forsøge sig med online malingsalg direkte til forbrugerne

Med et nyt brand vil Flügger-topchef Sune Schnack sælge maling online direkte til forbrugerne. ”En klassisk branding-øvelse og en potentiel kanalkonflikt,” lyder det fra ekspert.

Foto: Brian Karmark/ERH

Et år efter sin tiltræden sender Flüggers 31-årige topchef Sune Schnack nu det første klare signal om de nye tanker i den traditionsrige danske malingkoncern. Flügger lancerer livsstilsbrandet Notes, der går uden om Flüggers fysiske butikker og sælger direkte til private via en hjemmeside.

”Det er et rigtig godt forsøg på at forenkle en kunderejse, som indenfor vores branche traditionelt set kan være lidt vanskelig, specielt for private. Med Notes mindsker vi afstanden fra inspiration til køb,” siger Sune Schnack, der er fjerde generation i familien bag Flügger og sidste år overtog rollen som adm. direktør i malingkoncernen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Ikea-topchef i Danmark stopper

Johan Laurell, der har været adm. direktør i Ikea Danmark i de seneste knap fem år, stopper for at blive ny adm. direktør for Ikea i Frankrig. En ny kandidat er fundet, oplyser kommunikationschef.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs