Flügger vil forsøge sig med online malingsalg direkte til forbrugerne
Med et nyt brand vil Flügger-topchef Sune Schnack sælge maling online direkte til forbrugerne. ”En klassisk branding-øvelse og en potentiel kanalkonflikt,” lyder det fra ekspert.

AF NICOLAI RAASTRUP
Et år efter sin tiltræden sender Flüggers 31-årige topchef Sune Schnack nu det første klare signal om de nye tanker i den traditionsrige danske malingkoncern. Flügger lancerer livsstilsbrandet Notes, der går uden om Flüggers fysiske butikker og sælger direkte til private via en hjemmeside.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Væksten stod stille hos Flügger i tredje kvartal
For abonnenter