Danskerne sender et ud af 10 køb på nettet retur

De danske forbrugere beholder 9 ud af 10 produkter, de køber på nettet – mens hver femte har beholdt en vare, de alligevel ikke ville have. Det viser e-handelsanalyse fra Dansk Erhverv, der mener, at tallene punkterer myten om ”skyhøje returrater”.
Hver femte forbruger har beholdt en vare købt på nettet, som de egentlig ville have returneret, viser tal fra Dansk Erhverv. | Foto: Jens Hartmann
Hver femte forbruger har beholdt en vare købt på nettet, som de egentlig ville have returneret, viser tal fra Dansk Erhverv. | Foto: Jens Hartmann

Danskerne beholder 9 ud af 10 varer, de køber på nettet. Det viser E-handelsanalysen for 2021 fra Dansk Erhverv, der glæder sig over den ”lave returrate”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også