Salling Group vil bruge DBU-sponsorat til at nytænke rekruttering

Elevuddannelsen hos Salling Group kan fremover blive koblet med den som fodboldtræner, skriver CSR-direktør i Landbrugsavisen. 
Topchef i Salling Group Anders Hagh og HR-direktør Louise Gade i selskab med DBU-direktør Erik Brøgger Rasmussen (i midten) til lanceringen af det "historiske" DBU-sponsorat. | Foto: Jens Dresling
Topchef i Salling Group Anders Hagh og HR-direktør Louise Gade i selskab med DBU-direktør Erik Brøgger Rasmussen (i midten) til lanceringen af det "historiske" DBU-sponsorat. | Foto: Jens Dresling

Det var ikke et tilfælde, at netop Salling Groups HR-direktør Louise Gade var med, da dagligvarekoncernen tidligere på måneden lancerede en ”historisk aftale” med Dansk Boldspil Union om at blive sponsor på alle fodboldlandshold fra U16 til A-landsholdet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også