Analytiker: Fodboldaftale er "fantastisk deal" – men ændrer ikke konkurrencen

Sponsoratet af de danske fodboldlandshold vil brande varemærket Salling, men vil ikke kunne ses i forretningerne, mener detailanalytiker.
Anders Hagh, adm. direktør for Salling Group, præsenterede mandag et nyt partnerskab med DBU, der går på tværs af landshold fra U16 til A-landshold. | Foto: Jens Dresling
Anders Hagh, adm. direktør for Salling Group, præsenterede mandag et nyt partnerskab med DBU, der går på tværs af landshold fra U16 til A-landshold. | Foto: Jens Dresling

Landets største dagligvarekoncern har kastet et større millionbeløb efter dansk fodbold med en ny stor sponsoraftale med DBU.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også