Store detailaktører bruger sporten i jagt på nye kunder: "Det virker ret stærkt"

”Sportsmarketing som disciplin flytter kunder og markedsandele,” siger sportsøkonom, der ser god ræson i, at store danske og internationale detailvirksomheder bruger sporten som salgsplatform.
Lidls karakteristiske logo er fremtrædende på spillerdragterne hos de danske håndboldherrer. Til sommer kan sportsseere også godt forvente en stor synlighed fra den tyske dagligvarekæde. | Foto: Jens Dresling
Lidls karakteristiske logo er fremtrædende på spillerdragterne hos de danske håndboldherrer. Til sommer kan sportsseere også godt forvente en stor synlighed fra den tyske dagligvarekæde. | Foto: Jens Dresling

Måske har du siddet og stenet til en fodbold- eller håndboldkamp. Bare kigget på omgivelser som bandereklamer eller bemærket, hvad der ellers indrammer kampe ud over svedige og veltrænede spillere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også