Dagligvarekæder melder om "normal varelevering" efter seneste uges snekaos

Coop oplyser, at sidste uges voldsomme snestorm ramte flere butikker på omsætningen, fordi kunderne i højere grad end normalt blev hjemme. 
Salling Group, der står bag Netto, Bilka og Føtex, oplever mandag stadig forsinkelser rundt omkring, men slet ikke i samme omfang som i sidste uge. | Foto: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau Scanpix
Salling Group, der står bag Netto, Bilka og Føtex, oplever mandag stadig forsinkelser rundt omkring, men slet ikke i samme omfang som i sidste uge. | Foto: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau Scanpix

Dagligvarekæderne kan så småt se lys forude efter det heftige snevejr, der i den seneste uge gav problemer med både levering af varer, strandede lastbiler og chauffører, der ikke kunne komme frem, og tomme hylder rundt i supermarkederne i store dele af landet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også