Coop og Salling Group forstærker satsning på nonfood-varer

Ifølge branchekender har både Salling Group og Coop grundlag for at øge deres nonfood-salg, men det kræver flere greb, hvis det skal lykkes.
Coops nonfood-salg ligger primært på nettet og i Kvickly-kæden, der tæller knap 70 butikker. | Foto: Niclas Jessen/coop/pr
Coops nonfood-salg ligger primært på nettet og i Kvickly-kæden, der tæller knap 70 butikker. | Foto: Niclas Jessen/coop/pr

Selvom det primært er på smør, mælk og mel, landets to største dagligvarekoncerner konkurrerer på, er der udsigt til øget kamp på andet end dagligvarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også