Rema 1000-ejer ser kulturændring som vigtigste opgave efter Aldi-overtagelse

”At skifte systemer er relativt nemt, men at ændre kultur er en krævende proces,” lyder det fra Rema 1000-ejer op til kædens første åbninger i tidligere Aldi-butikker.
Ole Robert Reitan er topchef i Reaitan Retail og anden generation af familien bag den norske Rema 1000-kæde. | Foto: Øyvind Breivik
Ole Robert Reitan er topchef i Reaitan Retail og anden generation af familien bag den norske Rema 1000-kæde. | Foto: Øyvind Breivik

Nøglen til en succesfuld udvidelse på det danske marked, hvor Rema 1000 har overtaget størstedelen af Aldis danske aktiviteter, går ikke kun gennem nye facadeskilte og ændret sortiment. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også