Loyale kunder: Meny haler ind på Rema

Det er fortsat Rema 1000, der har de mest loyale kunder, men forspringet til Meny på andenpladsen bliver mindre, viser ny undersøgelse. 
Kædedirektør i Meny, Richo Boss, glæder sig over undersøgelsens resultater. | Foto: Dagrofa/pr
Kædedirektør i Meny, Richo Boss, glæder sig over undersøgelsens resultater. | Foto: Dagrofa/pr

Dagligvarekæden Meny henter fortsat mere loyale kunder og vurderes af danskerne til at have de bedste produkter, viser Loyalty Groups årlige undersøgelse af dagligvarekæder – Loyalty Group Brancheindeks Dagligvarer 2023. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også