Netto-direktør melder om fald på 15 pct. på "Priskrig"-varer

Priserne på de 100 varer, der indgår i Salling Groups priskampagne, får endnu et nøk nedad i Netto. ”Vi sætter den laveste normalpris på markedet,” skriver kædedirektør.
Braw Bakir sender ligeledes en opfordring afsted til leverandørerne om at ”bidrage til, at danskerne kan få endnu billigere dagligvarer.” | Foto: Stine Schjøtler
Braw Bakir sender ligeledes en opfordring afsted til leverandørerne om at ”bidrage til, at danskerne kan få endnu billigere dagligvarer.” | Foto: Stine Schjøtler

For tre uger siden igangsatte Salling Group sin ”Priskrig”-kampagne, og nu sænker dagligvarekoncernens discountkæde Netto endnu engang priserne for de 100 udvalgte varer, der er en del af kampagnen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også