Too Good To Go tilføjer nyt ben til forretningen – vækst er fortsat i fokus

Too Good To Go har haft stor succes på verdensplan. Hvordan forholder selskabet sig til, at det nye forretningsben kan medføre madspild hos aktøren selv, og at man nu udleder CO2 gennem transport? 
Heidi Boye er landechef for Too Good To Go i Danmark. | Foto: Gregers Tycho
Heidi Boye er landechef for Too Good To Go i Danmark. | Foto: Gregers Tycho

I Danmark, Holland, Italien og Belgien har Too Good To Go nu søsat et nyt forretningsben, hvor selskabet køber varer direkte fra producentleddet og sælger videre gennem sin app. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også