Britiske supermarkeders egne mærker vælges fortsat trods faldende inflation 

Mens den britiske inflation er på sit laveste niveau i over et år, er det stadig de billige private label-varer, der typisk vælges. 
Aldi er blandt de britiske supermarkeder, der tjener godt på egne varer. | Foto: Toby Melville
Aldi er blandt de britiske supermarkeder, der tjener godt på egne varer. | Foto: Toby Melville

I Storbritannien er priserne i supermarkederne ved at nå mere normale niveauer efter måneders krise og prisstigninger. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også