Britiske supermarkeders egne mærker vælges fortsat trods faldende inflation 

Mens den britiske inflation er på sit laveste niveau i over et år, er det stadig de billige private label-varer, der typisk vælges. 
Aldi er blandt de britiske supermarkeder, der tjener godt på egne varer. | Foto: Toby Melville
Aldi er blandt de britiske supermarkeder, der tjener godt på egne varer. | Foto: Toby Melville

I Storbritannien er priserne i supermarkederne ved at nå mere normale niveauer efter måneders krise og prisstigninger. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også