To nye satsninger og en klassiker giver Aarstiderne ballast i usikre tider

I et mere tætpakket og presset marked holder Aarstiderne blikket fast rettet mod kernekunderne – blandt andet med ny kundeklub, som 25.000 har tilmeldt sig. ”Vi er forsigtige,” siger chef.
Aarstiderne blev stiftet af Thomas Harttung og Søren Ejlersen i 1999. Selskabet sælger i dag både frugt- og grøntkasser, måltidskasser samt dagligvarer via en onlinebutik. | Foto: Aarstiderne/pr
Aarstiderne blev stiftet af Thomas Harttung og Søren Ejlersen i 1999. Selskabet sælger i dag både frugt- og grøntkasser, måltidskasser samt dagligvarer via en onlinebutik. | Foto: Aarstiderne/pr

Tårnhøje energipriser, stigende fødevarepriser og tilbageholdenhed blandt forbrugerne har gjort det svært at være måltidskasseselskab det seneste år – både for Aarstiderne og konkurrenterne i branchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også