Meny-direktør: Prisprogrammer og innovation kan godt leve side om side

Meny vil gerne være hele Danmarks ”madmarked” og tilbyde kunderne et bredt sortiment og nye satsninger – men det udelukker ikke, at supermarkedet også har fokus på pris. ”Vores opgave er at kunne begge dele,” siger kædedirektør. 
Richo Boss er kædedirektør for Meny, der hører under Dagrofa. Kæden har 111 butikker i Danmark og omkring 5.500 ansatte. | Foto: Pelle Rink/meny/pr
Richo Boss er kædedirektør for Meny, der hører under Dagrofa. Kæden har 111 butikker i Danmark og omkring 5.500 ansatte. | Foto: Pelle Rink/meny/pr

”Når Meny, Føtex eller Superbrugsen laver prisprogrammer, og det ikke bliver til andet end prisprogrammer, så tror jeg, at det bliver svært at være supermarked.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også