Rema vrister sig fri af dødvande i dansk vækststrategi med Aldi-opkøb
![Rema 1000 har haft som mål at åbne 15-20 butikker årligt, men det har vist sig svært de seneste par år. | Foto: Olivia Loftlund](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14673846/57th5p/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nyfvgi51ra1k3eib6i1.jpg)
”Når vi laver nye butikker, så kan man groft sagt sige, at 5 pct. er at finde beliggenheden, 15 pct. er at bygge og 80 pct. er at få lov. Så meget af det at udvikle nye butikker er at arbejde med myndighederne i forhold til, hvor vi kan ligge, hvad vi må, hvordan vi kan bygge osv.”
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.