DetailWatch

Salling Group i en tid med hårdt pres på salget: Bilka åbner onlinebutik for tøj

Dagligvarekoncernen vil skubbe ny fart i dens tøjsalg. Det sker samtidig med, at forbrugerne skifter indkøbsvaner i den aktuelle situation.

Jette Radich, kategoridirektør for tøj og tekstiler i Salling Group – med Bilka-varehuse og Føtex-supermarkeder. Fotograferet i Bilka i Tilst. | Foto: Brian Karmark/ERH

Den aktuelle situation med høj inflation og energikrise skaber også udfordringer i detailhandlen.

Flere kunder søger nu over mod discount, når det gælder dagligvarer. Det koster omsætning i supermarkeder og varehuse. Også når det gælder salget af andet end dagligvarer, som de store supermarkeder og eksempelvis Bilka-varehuse byder på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Kædedirektør kan ikke afvise flere butikslukninger

Fire Daglibrugsen-butikker må dreje nøglen om som følge underskud. Det sidste dødsstød blev de stigende energiudgifter, og kædedirektør kan ikke afvise, at de med tiden også kan få konsekvenser for andre butikker.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs