DetailWatch

Aldi-rapport: Unge påvirkes især af prisstigninger på dagligvarer

70 pct. af unge svarer i ny undersøgelse, at deres levevis og fremtidsplaner er stærkt påvirket af de stigende priser på dagligvarer.

Mere end hver tiende ung har ifølge Aldi sprunget et måltid over for at spare penge. | Foto: Essencius/PR

De unge mellem 18 og 30 år skærer ned på sociale aktiviteter og bruger af opsparingen som konsekvens af de stigende forbrugerpriser.

Det fremgår af den seneste Aldi-meter-undersøgelse, der udkommer flere gange om året, hvor dagligvarekæden analyserer danskernes forbrug.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs