Dagligvarekæderne venter vækst i økosalg trods sidste års stagnation
Salget af økologiske varer opnåede i 2021 uændrede markedsandele i forhold til året før. Det til trods for, at dagligvarehandlen gerne vil sælge mere økologi.
![Arkivfoto. | Foto: Mik Eskestad/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14275476.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7m4n48lm77nf5sxobrw.jpg)
Flere økologiske koteletter, æbler og mælk vil lande på kassebåndet i år i forhold sidste år. Det er budskabet i Økologisk Markedsrapport 2022, som udgives af Økologisk Landsforening, skriver Dagligvarehandlen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.