Dagligvarekæderne venter vækst i økosalg trods sidste års stagnation

Salget af økologiske varer opnåede i 2021 uændrede markedsandele i forhold til året før. Det til trods for, at dagligvarehandlen gerne vil sælge mere økologi.
Arkivfoto. | Foto: Mik Eskestad/ERH
Arkivfoto. | Foto: Mik Eskestad/ERH

Flere økologiske koteletter, æbler og mælk vil lande på kassebåndet i år i forhold sidste år. Det er budskabet i Økologisk Markedsrapport 2022, som udgives af Økologisk Landsforening, skriver Dagligvarehandlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også

Jeff Gravenhorst har en fortid i ISS, hvor han var adm. direktør fra 2010 til 2020. | Foto: Stine Bidstrup

Coop Danmark finder ny formand

For abonnenter