Dagligvarekæderne venter vækst i økosalg trods sidste års stagnation

Salget af økologiske varer opnåede i 2021 uændrede markedsandele i forhold til året før. Det til trods for, at dagligvarehandlen gerne vil sælge mere økologi.
Arkivfoto. | Foto: Mik Eskestad/ERH
Arkivfoto. | Foto: Mik Eskestad/ERH

Flere økologiske koteletter, æbler og mælk vil lande på kassebåndet i år i forhold sidste år. Det er budskabet i Økologisk Markedsrapport 2022, som udgives af Økologisk Landsforening, skriver Dagligvarehandlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også