DetailWatch

Jagten er gået ind: Danskerne har på kort tid ændret indkøbsmønstre

På få måneder har den høje inflation ændret danskernes indkøbsmønstre. En stigende andel af forbrugerne jagter slagtilbud og bukker sig nu efter de billigste varer på de nederste hylder.

Den høje inflation får danskerne til at fylde indkøbsvognene med slagtilbud og de billigste varianter af de enkelte produkter. | Foto: Annika Byrde

Voldsomme prisstigninger har på få måneder udløst markante ændringer i danskernes indkøbsadfærd.

Jagten på de bedste slagtilbud er intensiveret, og kunderne strømmer i stigende tal ind i discountbutikkerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs