Mærkevarer er klemt mellem tilbudsjægere og rødglødende råvarebørser
Den høje inflation har gjort de danske forbrugere langt mere prisbevidste. Det efterlader producenterne af mærkevarer i et minefelt: Stigende omkostninger gør det nødvendigt at hæve priserne, men det kan få forbrugerne til at vende dem ryggen.

LARS ATTRUP
De danske fødevarevirksomheder er i krydsild mellem rødglødende råvarebørser på den ene side og tilbudsjægere på den anden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Fødevarer og møbler trak forbrugerpriserne opad i juni
For abonnenter