Dagligvarekæde vil tiltrække unge med tænketank og mikrotitler

Føtex sætter gang i sin tænketank for unge medarbejdere og lancerer samtidig et udviklingsforløb med onboarding og mikrotitler, der skal give de unge lyst til at blive i detailhandlen.
Unge medarbejdere og kædedirektør i Føtex Anja Madsen. | Foto: FØTEX
Unge medarbejdere og kædedirektør i Føtex Anja Madsen. | Foto: FØTEX

Unge medarbejdere i Føtex har i løbet af foråret kunnet ansøge om at blive en del af dagligvarekædens nye Youth Board.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også