En del af Watch Medier

DetailWatchmandag6. februar 2023

  • Søg
  • Log ind
  • E-commerce
  • Dagligvarer
  • Bolig og Design
  • Mode og Velvære
  • Søg
  • Log ind
  • Seneste
  • Søg
  • Log ind
  • E-commerce
  • Dagligvarer
  • Bolig og Design
  • Mode og Velvære
  • Elektronik
  • Sport og Fritid
24.06.2022kl. 11.50

Dagligvarekæde vil tiltrække unge med tænketank og mikrotitler

Føtex sætter gang i sin tænketank for unge medarbejdere og lancerer samtidig et udviklingsforløb med onboarding og mikrotitler, der skal give de unge lyst til at blive i detailhandlen.
Unge medarbejdere og kædedirektør i Føtex Anja Madsen. | Foto: FØTEX
Unge medarbejdere og kædedirektør i Føtex Anja Madsen. | Foto: FØTEX
af FREJA CELINE ERIKSEN

Unge medarbejdere i Føtex har i løbet af foråret kunnet ansøge om at blive en del af dagligvarekædens nye Youth Board.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede artikler:

  • De 14 mio. kr., Salling Fondene vil uddele, svarer i gennemsnit til lidt over 1.500 kr. per medarbejder. | Foto: Salling Group

    Salling uddeler 14 millioner til medarbejderne

    For abonnenter

  • Coop og Legos brandværdier er bl.a. vokset på grund af virksomhedernes fokus på ESG og e-commerce, vurderer Brand Finance. | Foto: Finn Frandsen

    Coops brandværdi stiger til næsten syv milliarder – Lego tager førstepladsen igen

    For abonnenter

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

I 2022 venter analytikerne, at den organiske vækst ender på 5 pct. | Foto: Pr/pandora
Mode og Velvære

Forud for regnskab: Pandora ventes at skuffe

En brand på det europæiske distributionscenter i Hamborg har blandt andet påvirket omsætningen negativt i Pandora.
  • Lego-ejer næsthøjest på listen over skattebetalere i 2021
  • Pandora får HR-chef fra Ikea med fortid i Maersk og Microsoft
Foto: Mads Claus Rasmussen
DetailWatch

Analyse: Coop-brandet på prøve

For abonnenter

I juni 2021 demonstrerede 3F mod arbejdsforholdene for Nemlig-chaufførerne. Nu har fagforeningen indgået en overenskomst med onlinesupermarkedet. | Foto: Thomas Borberg
E-commerce

Nemlig.com indgår overenskomst med 3F

For abonnenter

Max Riis Christensen, der er i 2010 var med til at stifte Makesyoulocal, er i dag adm. direktør i selskabet. | Foto: Makesyoulocal/pr
E-commerce

Webshops bør rykke til udlandet – også selvom udfordringerne hober sig op

For abonnenter

Der blev puttet færre varer i indkøbsvognene i 2022 i Danmark. | Foto: Thomas Borberg
DetailWatch

Detailsalget svandt mere i Danmark end i resten af EU i andet halvår

Foto: Thomas Borberg
DetailWatch

Tre er kørt på sygehuset efter arbejdsulykke ved Lego i Billund

Læs også

"Den her kritik handler for mig at se alene om, at han ikke har fået det, som han gerne ville have det,” siger borgmesteren i Nordfyns Kommune, Morten Andersen (V), om Rema-direktør Stephan Sørensens kritik af kommunen. | Foto: Joachim Ladefoged / Ritzau Scanpix
DetailWatch

Borgmester skyder tilbage mod Rema-direktør efter trusler om sagsanlæg

Nordfyns Kommune vil have en offentlig undskyldning fra Rema 1000’s udviklingsdirektør, efter at han har truet med at sagsøge kommunen. ”Vi tager på det kraftigste afstand,” lyder det fra borgmesteren.

For abonnenter

Max Riis Christensen, der er i 2010 var med til at stifte Makesyoulocal, er i dag adm. direktør i selskabet. | Foto: Makesyoulocal/pr
E-commerce

Webshops bør rykke til udlandet – også selvom udfordringerne hober sig op

Prisen for at drive en webshop i udlandet er dalet, og det giver pressede e-handlere nye muligheder uden for landets grænser, mener rådgiver.

For abonnenter

Foto: Mads Claus Rasmussen
DetailWatch

Analyse: Coop-brandet på prøve

En ny supermarkedskæde, Coop, afløser Superbrugsen og Kvickly. Men kan koncernnavnet bygge bro til baglandet og sælge billetter ud mod kunderne? Her er for og imod.

For abonnenter

Seneste nyt

  • Forud for regnskab: Pandora ventes at skuffe – 17.02
  • Detailsalget svandt mere i Danmark end i resten af EU i andet halvår – 15.35
  • B&O har hævet prisen på flere luksusprodukter markant – 14.12
  • Tre er kørt på sygehuset efter arbejdsulykke ved Lego i Billund – 13.19
  • Nemlig.com indgår overenskomst med 3F – 12.36
  • Irmas marketingschef stopper – 12.30
  • Webshops bør rykke til udlandet – også selvom udfordringerne hober sig op – 11.55
  • Webshop indgår aftale om ubemandede butikker på golfbaner – 11.35
  • Analyse: Coop-brandet på prøve – 11.15
  • Dansk modeselskab fortsætter sin himmelflugt – 11.05
  • Borgmester skyder tilbage mod Rema-direktør efter trusler om sagsanlæg – 10.30
  • Varer med Irma-logo bliver revet væk – 09.50
  • H&M skærer i arbejdstiden for svenske ansatte – 09.35
  • Basalt udvider test med "grænsehandelspriser" – 09.00
  • Dansk ambassadør i Rusland til danske virksomheder: Kom ud hurtigst muligt – 07.55
Flere nyheder

Watch Job

  • Erfaren IT Supporter

  • Business Intelligence Specialist

  • Jurister søges til Corporate Legal i Danmarks Eksport & Investeringsfond

  • Centerdirektør til Sønderborg

  • Tilbudschef - NCC Renovering Vest

Se flere jobs

Kolofon

DetailWatch
Søg

Sektioner

  • E-commerce
  • Dagligvarer
  • Bolig og Design
  • Mode og Velvære
  • Elektronik
  • Sport og Fritid
  • Sitemap
  • RSS feeds

Redaktør

Louise Reseke

lr@detailwatch.dk

Tlf.: +45 3330 8450

  • Om DetailWatch

Ansv. chefredaktør

Anders Heering

Udgiver

JP/Politikens Hus A/S

Annonceafdeling

annoncering@infowatch.dk

Tlf.: +45 7060 5381

Annoncering

Jobannoncering

job@infowatch.dk

Tlf.: +45 7060 5381

Job

Abonnement

Prøv DetailWatch gratis eller få tilbud på et abonnement, der passer til lige netop dig eller din virksomhed.

detailwatch@infowatch.dk

Tlf.: +45 7060 5381

Læs mere om abonnement her

Adresse

DetailWatch

Rådhuspladsen 37

1785 København V

Tlf.: +45 3330 8450

Retningslinjer

  • Persondatapolitik

Copyright © DetailWatch — Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret

Microsoft er i gang med at udfase Internet Explorer – det er vi derfor også.
Vi anbefaler en af følgende browsere for en bedre oplevelse. Klik på et af ikonerne for at downloade en ny browser.

Med venlig hilsen,
DetailWatch

Google ChromeMozilla FirefoxMicrosoft Edge