Coops brandværdi stiger til næsten syv milliarder – Lego tager førstepladsen igen
Lego indtager førstepladsen blandt de største danske mærker med en brandværdi på 38,7 mia. kr. i 2022-måling fra Brand Finance, mens Coop-koncernens brandværdi er steget til 6,8 mia. kr.
![Coop og Legos brandværdier er bl.a. vokset på grund af virksomhedernes fokus på ESG og e-commerce, vurderer Brand Finance. | Foto: Finn Frandsen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14166054.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7liox8gdabd1gsvah4kp.jpg)
Den samlede værdi af både Lego og Coops varemærker er steget med 13 pct. siden sidste år, ifølge en årlig måling fra konsulentbureauet Brand Finance.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.