Coops brandværdi stiger til næsten syv milliarder – Lego tager førstepladsen igen

Lego indtager førstepladsen blandt de største danske mærker med en brandværdi på 38,7 mia. kr. i 2022-måling fra Brand Finance, mens Coop-koncernens brandværdi er steget til 6,8 mia. kr.
Coop og Legos brandværdier er bl.a. vokset på grund af virksomhedernes fokus på ESG og e-commerce, vurderer Brand Finance. | Foto: Finn Frandsen
Coop og Legos brandværdier er bl.a. vokset på grund af virksomhedernes fokus på ESG og e-commerce, vurderer Brand Finance. | Foto: Finn Frandsen

Den samlede værdi af både Lego og Coops varemærker er steget med 13 pct. siden sidste år, ifølge en årlig måling fra konsulentbureauet Brand Finance.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også