DetailWatch

Coops brandværdi stiger til næsten syv milliarder – Lego tager førstepladsen igen

Lego indtager førstepladsen blandt de største danske mærker med en brandværdi på 38,7 mia. kr. i 2022-måling fra Brand Finance, mens Coop-koncernens brandværdi er steget til 6,8 mia. kr.

Coop og Legos brandværdier er bl.a. vokset på grund af virksomhedernes fokus på ESG og e-commerce, vurderer Brand Finance. | Foto: Finn Frandsen

Den samlede værdi af både Lego og Coops varemærker er steget med 13 pct. siden sidste år, ifølge en årlig måling fra konsulentbureauet Brand Finance.

Lego indtager for syvende år i træk en førsteplads på bureauets liste med en brandværdi på 38,7 mia. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs