DetailWatch

Babytøj og oksekød er steget mest i pris hos onlinesupermarkederne det sidste år

En sammenligning af priser over det seneste år viser, at hakket oksekød, baby- og tekstilprodukter og smør er højdespringerne på et dagligvaremarked i voldsom stigning.

På en andenplads over de varer, der er steget mest i pris, ligger baby- og tekstil, som er steget med mere end 35 pct. siden maj sidste år. | Foto: Jesper Stormly Hansen

Lige knap 40 pct. er prisen på hakket oksekød steget over det seneste år. Helt præcist 37.4 pct. i gennemsnit, når tallene for alle landets online supermarkeder sammenlignes.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede