Babytøj og oksekød er steget mest i pris hos onlinesupermarkederne det sidste år

En sammenligning af priser over det seneste år viser, at hakket oksekød, baby- og tekstilprodukter og smør er højdespringerne på et dagligvaremarked i voldsom stigning.
På en andenplads over de varer, der er steget mest i pris, ligger baby- og tekstil, som er steget med mere end 35 pct. siden maj sidste år. | Foto: Jesper Stormly Hansen
På en andenplads over de varer, der er steget mest i pris, ligger baby- og tekstil, som er steget med mere end 35 pct. siden maj sidste år. | Foto: Jesper Stormly Hansen

Lige knap 40 pct. er prisen på hakket oksekød steget over det seneste år. Helt præcist 37.4 pct. i gennemsnit, når tallene for alle landets online supermarkeder sammenlignes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også