Discountkonkurrenter om Salling-tiltag: Vi behøver ikke et prisloft
Danmarks største dagligvarekoncern præsenterede tirsdag et løfte om faste priser på 100-200 basisvarer. Salling Groups kollegaer i branchen har derimod fokus på indkøb og allerede lave priser.

Tirsdag præsenterede Salling Group et nyt tiltag, der skal give kunderne en sikkerhed for, at priserne på basisvarer ikke kommer til at stige de næste fem måneder indtil slutningen af oktober. Det sker ved, at priserne fra dags dato låses på 100-200 faste varer i sortimentet heriblandt vådservietter, skummetmælk og havregryn.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Salling Group indfører prisloft på op mod 200 varer
For abonnenter