Discountkonkurrenter om Salling-tiltag: Vi behøver ikke et prisloft

Danmarks største dagligvarekoncern præsenterede tirsdag et løfte om faste priser på 100-200 basisvarer. Salling Groups kollegaer i branchen har derimod fokus på indkøb og allerede lave priser.
Foto: Linda Johansen
Foto: Linda Johansen

Tirsdag præsenterede Salling Group et nyt tiltag, der skal give kunderne en sikkerhed for, at priserne på basisvarer ikke kommer til at stige de næste fem måneder indtil slutningen af oktober. Det sker ved, at priserne fra dags dato låses på 100-200 faste varer i sortimentet heriblandt vådservietter, skummetmælk og havregryn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også