Coop-direktør: "Det er tid til at spænde livremmen ind"
Stigende omkostninger og faldende volume i dagligvarehandlen får nu Coop-koncernen til at sætte ind flere steder for at afværge en krise. ”Hvis vi kigger på, hvordan vores kunder agerer, er det historisk bekymrende,” siger topchef Kræn Østergaard Nielsen.
![”Der er mørke skyer forude for Danmark og dagligvarebranchen,” siger Kræn Østergaard Nielsen, der er adm. direktør i Coop. | Foto: PR/Coop](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13971688.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7krx5puw7eucbtnwjb0.jpg)
Ovenpå et årsregnskab hvor Coop endnu en gang formåede at slå egne omsætningsrekorder, er det blevet tid til at rette blikket mod et 2022, hvor dagligvarekoncernen må tage nye tiltag i brug for at komme ud af en truende krise.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Coop nedlægger omkring 100 stillinger
For abonnenter