Handelsselskab: Tilbudsjagt bliver største ændring i forbrugsvaner i mange år
Kunderne bliver tvunget på tilbudsjagt efter billige fødevarer. Conaxess Trade Denmark forventer derfor stor stigning i brugen af dagligvarekampagner som følge af heftige prisstigninger. Tilbudskampen kan presse handelselskabet og mærkevarerne, siger kommerciel direktør.
![Arkivfoto. | Foto: Andrew Kelly/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13893941.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20220208-030238-4-8192x4601ma.jpg)
Prisstigningerne på fødevarer kommer til at påvirke dagligvarekundernes indkøbsmønstre, og især kampagnerne i butikskæderne bliver afgørende for produkternes salgsrater. For mange flere end i dag vil jagte tilbud.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.