Handelsselskab: Tilbudsjagt bliver største ændring i forbrugsvaner i mange år

Kunderne bliver tvunget på tilbudsjagt efter billige fødevarer. Conaxess Trade Denmark forventer derfor stor stigning i brugen af dagligvarekampagner som følge af heftige prisstigninger. Tilbudskampen kan presse handelselskabet og mærkevarerne, siger kommerciel direktør.
Arkivfoto. | Foto: Andrew Kelly/Reuters/Ritzau Scanpix
Arkivfoto. | Foto: Andrew Kelly/Reuters/Ritzau Scanpix

Prisstigningerne på fødevarer kommer til at påvirke dagligvarekundernes indkøbsmønstre, og især kampagnerne i butikskæderne bliver afgørende for produkternes salgsrater. For mange flere end i dag vil jagte tilbud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også