Salling Group vil erobre en tredjedel af onlinemarked – men ser ikke overskud foreløbig
Bilka og Føtex er spydspidserne i den strategi, der skal sikre Salling Group den andel af online dagligvaremarkedet, som koncernen har sat sig for. E-commerce-direktør melder om voksende markedsandel, men lønsomheden ligger ikke om hjørnet.

For to år siden kastede den fondsejede koncern bag Bilka, Føtex og Netto sig ind i kampen om dagligvaremarkedet på nettet med et erklæret mål om at erobre 35 pct. af onlinemarkedet for mælk, smør og andre varer til køleskabet frem mod 2025.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Netto får ny topchef i Danmark
For abonnenter