Ungt børnebrand vender millionunderskud til første overskud

Efter en række tunge investeringer i første regnskabsår vokser det familieejede Nuuroo. De to stiftere forventer, at væksten fortsætter i indeværende år.
Nuuroo sælger både via egen webshop og via forhandlere. | Foto: Skærmbillede
Nuuroo sælger både via egen webshop og via forhandlere. | Foto: Skærmbillede

Makkerparret Jan og Martin Kølbæk stiftede i 2020 det danske legetøjs- og designbrand Nuuroo, der via webshop og forhandlere sælger produkter som sengetøj og nattøj, børneservice i silicone, hagesmæk og meget mere målrettet babyer og børn i alderen 0-10 år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også