Liewood-direktør: "Ambitionerne for fremtiden omfatter fortsat vækst"

Det danske børnebrand toppede forrige års høje salgsvækst, men måtte se bundlinjen gå gevaldigt tilbage i et begivenhedsrigt år med flere store investeringer.
I 2023 vil Anne Marie Lie Norvig og Liewood have fokus på eget direkte salg til forbrugerne. | Foto: Gregers Tycho
I 2023 vil Anne Marie Lie Norvig og Liewood have fokus på eget direkte salg til forbrugerne. | Foto: Gregers Tycho

På få år er det danske børnebrand Liewood ifølge egne ord gået fra at være en startup til nu at være ”et selskab med global tilstedeværelse.” 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også