Ikea-topchef: "Det blev året, hvor vi kan sige, vi er et omnichannel-koncept"

Ingka Group, der står bag langt hovedparten af Ikeas forretninger, voksede i et år, hvor flere søgte mod varehusene, mens antallet af besøgende online faldt.
Jesper Brodin og resten af Ikea har god grund til at kippe med flaget efter en salgsvækst i 2022/23. | Foto: Stine Bidstrup
Jesper Brodin og resten af Ikea har god grund til at kippe med flaget efter en salgsvækst i 2022/23. | Foto: Stine Bidstrup

På trods af et ”ret normalt Ikea-år” i forhold til vækst på toplinjen, er regnskabsåret 2022/23 ikke et år, der lige går i glemmebogen for Ingka Group-topchef Jesper Brodin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også