Flying Tiger-chef: "Det vi har gjort indtil nu – er jo de nemmeste ting"

Flying Tiger Copenhagens ry som ”plastic fantastic”-butik klæber stadig til brandet i Danmark – selvom kæden som en af de få har reduceret sit klimaaftryk markant. Bæredygtighedschef fortæller her, hvordan det er lykkedes. 
Plastik er i stor udstrækning skiftet ud med andre, mere klimavenlige materialer i Flying Tiger Copenhagens butikker – og bl.a. det har indtil videre reduceret virksomhedens CO2-udledninger med 26 pct. | Foto: Flying Tiger Copenhagen / Pr
Plastik er i stor udstrækning skiftet ud med andre, mere klimavenlige materialer i Flying Tiger Copenhagens butikker – og bl.a. det har indtil videre reduceret virksomhedens CO2-udledninger med 26 pct. | Foto: Flying Tiger Copenhagen / Pr

Som den eneste danske detailvirksomhed med Science Based Targets har Zebra A/S, bedre kendt som Flying Tiger Copenhagen, nedbragt sit samlede klimaaftryk i det seneste klimaregnskab. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også