Direktør: En god omnichannel-oplevelse er den hellige gral i Magasins udvikling
![Arkivfoto. | Foto: Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14385326.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20040526-004440-pf-1920x1081we.jpg)
Magasin vil årligt investere 65 mio. kr. i at forbedre storrmagasinets omnichannel-oplevelse, skriver Retailnews.
Ifølge Peter Fabricius, der er adm. direktør i Magasin, vil et godt samspil mellem salgskanalerne være afgørende for, hvilke detailhandlere der klarer sig bedst fremover.
”Vi bliver løbende bekræftet i, at kunder vil have en omnichannel-oplevelse, og det er derfor den ”hellige gral” i Magasins udvikling. Behovet for at løse udfordringen med at forene det fysiske med det digitale bliver rent kommercielt også understøttet af det, vi ser i vores kundedata,” siger Peter Fabricius til Retailnews.
Magasin har netop lanceret en opgraderet version af sin medlemsapp, og generelt bliver telefonen vigtigere og vigtigere for stormagasinet. I dag kommer 70 pct. af trafikken på Magasin.dk fra mobiltelefoner, mens det gælder omkring halvdelen af Magasins samlede onlinesalg.
Magasin i u-vending – fjerner alligevel russisk sportsmærke fra hylderne