Stor dansk detailkæde rykker tættere på de unge kunder i centrum af byen

Et fokus på at lokke de yngre kunder ind i butikkerne har rykket det tidligere Stoff & Stil længere ind i centrum af byerne, hvor stof- og hobbykæden gennem workshops vil lære den næste generation af kreative forbrugere at sy.
Sidste år fordoblede Selfmade kvadratmeterne i deres bybutik på Vesterbro i København. | Foto: Selfmade
Sidste år fordoblede Selfmade kvadratmeterne i deres bybutik på Vesterbro i København. | Foto: Selfmade

I over 40 år har stof- og hobbykæden Selfmades store butikker på de cirka 1000 kvm ligget fint uden for byerne, i såkaldte aflastningsområder. Men langsomt er der sket et ryk ind i midten af byen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også