DetailWatch

Stor dansk detailkæde rykker tættere på de unge kunder i centrum af byen

Et fokus på at lokke de yngre kunder ind i butikkerne har rykket det tidligere Stoff & Stil længere ind i centrum af byerne, hvor stof- og hobbykæden gennem workshops vil lære den næste generation af kreative forbrugere at sy.

Sidste år fordoblede Selfmade kvadratmeterne i deres bybutik på Vesterbro i København. | Foto: Selfmade

I over 40 år har stof- og hobbykæden Selfmades store butikker på de cirka 1000 kvm ligget fint uden for byerne, i såkaldte aflastningsområder. Men langsomt er der sket et ryk ind i midten af byen.

”Vi er i gang med at skifte til at have butikkerne mere i centrum. De fungerer faktisk rigtig god inde i byerne,” siger retail-, brand- og digital direktør i kæden, Anne-Cristina Hother Sørensen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs