DetailWatch

Ny generation i familieejet detailkæde vil fordoble onlinesalget

Den over 40 år gamle Herning-virksomhed Selfmades hjerte ligger i butikkerne, men over de næste tre år skal det tidligere Stoff & Stil fuldstændig digitaliseres. En omstilling, der skal fastholde næste generation af kunder, lyder det fra retaildirektør.

Anne-Cristina Hother Sørensen kom til Selfmade i 2018 fra Madrid, hvor hun var landeansvarlig for Sally Beauty. Hun har tidligere arbejdet for Sephora, Diesel, Marc O'Polo og Pandora. | Foto: Selfmade

Det er ikke kun i Herning-virksomheden Selfmades ejerkreds, der sker generationsskifte.

Siden stifterne Peter og Marianne Lerche gav ejerskabet videre til deres tre børn, Alexander, Michael og Rikke Lerche, har et dedikeret mål også været at fange den yngre generation af kreative forbrugere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs