Nordjysk designbrand leverer overskud trods tidobling i fragtpriser
Højere fragtpriser pressede overskuddet i nordjyske Sackit i 2021. De massive udfordringer i forsyningskæden har fået firmaet, der blandt andet er specialiseret i sækkestole, til at sætte gang i en flytning af produktionen.
%2520og%2520Kristoffer%2520Glerup%2520(th).jpg)
Det nordjyske designbrand Sackit kom ud af 2021 med et overskud på knap 2 mio. kr. mod 3,2 mio. kr. året før. Selskabet oplyser ikke sin omsætning i regnskabet, men ifølge selskabet selv er omsætningen vokset med 40 pct. i 2021.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve