Tæppefirma kritiserer fragtselskaber for dårlig kundeservice

Fragtselskaberne har en ringe kundeservice, mener Anders Matthiesen fra tæppefirmaet Rugvista. ”Som kunde får jeg et dårligere produkt til en meget højere pris,” siger han i et interview med Finans.
Arkivfoto. | Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix
Arkivfoto. | Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix

Danske Anders Matthiesen, der er driftsdirektør i det svenske tæppefirma Rugvista, mener, at både logistikselskaberne og rederierne ikke håndterer de høje fragtpriser godt nok, skriver Finans.

Anders Matthiesen, der tidligere har været ansat hos Pandora, er ligesom flere andre frustreret over fragtselskabernes service i en tid, hvor høje fragtpriser og lange leveringstider udfordrer store dele af erhvervslivet.

”Som kunde får jeg et dårligere produkt til en meget højere pris. Det er jeg da ikke særligt glad for,” siger han til Finans.

Anders Matthiesen mener, at fragtselskaberne burde tage ”deres kundeservice mere alvorligt”, og han peger på, at der ofte mangler information og opfølgning, hvis tingene går skævt.

Stor andel af detailhandlen skruer prisen op: ”Det er meget voldsomt”

Mærsk advarer om længere levering og højere priser efter nedlukning

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

"Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

For abonnenter

Læs også