DetailWatch

Fisketorvet vil styrke fysiske shoppingoplevelser

Fisketorvet vil udvikle nye koncepter inden for leisure samt mad og drikke, så den del af shoppingoplevelsen, der ikke kan flyttes online, bliver styrket, skriver Retailnews.

Foto: PR/Unibail-Rodamco-Westfield

Fisketorvet vil fokusere endnu mere på oplevelser indenfor leisure og F&B (mad og drikke, red.), fortæller centerchef Morten Korsgaard i et interview med Retailnews.

Shoppingcentret vil udvikle den del af shoppingoplevelsen, som ikke kan flyttes online, lyder det.

”Man skal tilbyde noget, som man ikke kan få online, for eksempel et godt måltid mad eller en tur i biografen. Og så er det vigtigt, at man ikke tænker fysisk handel eller onlinehandel, men både og. Så man finder synergier mellem det fysiske produkt og den digitale dimension,” siger centerchefen og peger på, at Fisketorvet eksempelvis afholder events, hvor delelementer foregår online.

Morten Korsgaard fortæller, at Fisketorvet vil arbejde på at udvikle nye koncepter, der kan styrke den fysiske shoppingoplevelse.

Dansk storcenter uddeler gavekort til ukrainske flygtninge

Danske Shoppingcentre opruster på bæredygtighed og hyrer ESG-chef

Mere fra DetailWatch

Brancheorganisation indbringer Wolt for konkurrencestyrelsen

Danmarks Restauranter og Caféer har bedt Konkurrencestyrelsen om at kigge Wolts kontrakter med restauranter efter i sømmene, fordi Wolt ifølge brancheforeningen sælger produkterne billigere online, end restauranterne kan i fysiske butikker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs