Fisketorvet vil styrke fysiske shoppingoplevelser

Fisketorvet vil fokusere endnu mere på oplevelser indenfor leisure og F&B (mad og drikke, red.), fortæller centerchef Morten Korsgaard i et interview med Retailnews.
Shoppingcentret vil udvikle den del af shoppingoplevelsen, som ikke kan flyttes online, lyder det.
”Man skal tilbyde noget, som man ikke kan få online, for eksempel et godt måltid mad eller en tur i biografen. Og så er det vigtigt, at man ikke tænker fysisk handel eller onlinehandel, men både og. Så man finder synergier mellem det fysiske produkt og den digitale dimension,” siger centerchefen og peger på, at Fisketorvet eksempelvis afholder events, hvor delelementer foregår online.
Morten Korsgaard fortæller, at Fisketorvet vil arbejde på at udvikle nye koncepter, der kan styrke den fysiske shoppingoplevelse.
Dansk storcenter uddeler gavekort til ukrainske flygtninge
Danske Shoppingcentre opruster på bæredygtighed og hyrer ESG-chef