Rekordstor dansk interesse ved verdens største private label messe

Markedet for private label vokser over hele Europa. På verdens største private label messe leder rekordmange danske producenter efter nye partnere.
Herhjemme fyldte private label salget 36,2 pct. af volumen i den danske dagligvarehandel. Tirsdag åbner verdens største messe inden for private label op igen i Amsterdam. | Foto: Finn Frandsen
Herhjemme fyldte private label salget 36,2 pct. af volumen i den danske dagligvarehandel. Tirsdag åbner verdens største messe inden for private label op igen i Amsterdam. | Foto: Finn Frandsen

En række urolige år i Europa med først coronanedlukning, siden krig i Ukraine og efterfølgende energikriser og skyhøje inflationstal har ført til forsigtige forbrugere. Der er dog et marked, som ved hver krise oplever fremgang: Det samlede private label-marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også