Bilka-direktør varsler millionløft: "Vi skal opdatere vores strategi og tilbud"

I løbet af vinteren skal ny indretning og udvidet varesortiment testes af i Bilka, før ny strategiplan for fremtiden skal rulles ud. ”Vi skal øge vores omsætning,” siger kædedirektør.
Mark H. Nielsen har været kædedirektør i Bilka siden 2013. | Foto: PR/Salling Group
Mark H. Nielsen har været kædedirektør i Bilka siden 2013. | Foto: PR/Salling Group

Når oktober bliver til november er det ti år siden, at Bilka i Vejle genåbnede efter en ombygning dikteret af den dengang spritnye strategi ”Future Bilka”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også