Lidl bliver hovedsponsor for Tour de France-hold med danske ryttere

Den tyske dagligvarekæde ønsker foruden den sportslige succes at have fokus på sundhed, motion og bevidst ernæring med nyt sponsorat i Tour de France-hold.
Amerikanske Trek Bicycle Corporation ejer cykelholdet, som Lidl nu bliver hovedsponsor for. | Foto: Luca Bettini
Amerikanske Trek Bicycle Corporation ejer cykelholdet, som Lidl nu bliver hovedsponsor for. | Foto: Luca Bettini

Når det amerikanske cykelhold Trek-Segafredo 1. juli melder sig klar til årets Tour de France, bliver det med discountkæden Lidl som ny hovedsponsor, skriver Detailfolk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også