Discountkæde planlægger 60 nye butikker i Danmark

”Trods de store forandringer i markedet, holder vi fast i vores egen strategi,” siger dansk Lidl-topchef til Finans. 
Ejendomsdirektør i Lidl Danmark, Mads T. Nielsen, har tidligere fortalt om ekspansionsplanerne. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup
Ejendomsdirektør i Lidl Danmark, Mads T. Nielsen, har tidligere fortalt om ekspansionsplanerne. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup

Selvom bevægelserne på det danske dagligvaremarked, blandt andet med Aldis tilbagetrækning og Coops lukning af Irma, åbner muligheder for den tyske discountkæde Lidl, afviger adm. direktør Jens Stratmann ikke fra den lagte strategi, siger han til Finans

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også