Legos brandværdi stiger til 53 mia. kr. i undersøgelse

Lego topper listen over mest værdifulde brands i Danmark. Også Pandora ligger i top 10.
Foto: Jonathan Nackstrand/afp/ritzau Scanpix
Foto: Jonathan Nackstrand/afp/ritzau Scanpix

Lego fastholder sin position som det mest værdifulde brand i Danmark og øger værdien af brandet med 38 pct. til 53,4 mia. kr. fra 2022 til 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også