DetailWatch

Gul hype løfter salg af Tour de France-merchandise for dansk firma

Firmaet Promotion & Concepts, der har rettighederne til salg af officielt Tour de France-merchandise melder om øget interesse og salg efter dansk Tour-start og sejr.

Tour-feltet startede med en prolog i København, før det på anden etape kørte fra Roskilde til Nyborg og på tredje etape fra Vejle til Sønderborg. | Foto: Gregers Tycho/SPO

Hypen omkring Tour de France og cykelløbets indledende etaper i Danmark har gavnet forretningen for det danske firma Promotion & Concept, der siden 2018 har haft licens til at producere og sælge officielt Tour de Franche-merchandise i Skandinavien og Tyskland.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Dagli' Brugsen lukker yderligere to butikker

Dagli’ Brugsen føjer yderligere to butikker i provinsen til listen over butikker, der skal lukkes i den kommende tid. I forvejen havde dagligvarekæden meddelt, at fire butikker lukkes.

Læs også

Relaterede