Gul hype løfter salg af Tour de France-merchandise for dansk firma

Firmaet Promotion & Concepts, der har rettighederne til salg af officielt Tour de France-merchandise melder om øget interesse og salg efter dansk Tour-start og sejr.
Tour-feltet startede med en prolog i København, før det på anden etape kørte fra Roskilde til Nyborg og på tredje etape fra Vejle til Sønderborg. | Foto: Gregers Tycho/SPO
Tour-feltet startede med en prolog i København, før det på anden etape kørte fra Roskilde til Nyborg og på tredje etape fra Vejle til Sønderborg. | Foto: Gregers Tycho/SPO

Hypen omkring Tour de France og cykelløbets indledende etaper i Danmark har gavnet forretningen for det danske firma Promotion & Concept, der siden 2018 har haft licens til at producere og sælge officielt Tour de Franche-merchandise i Skandinavien og Tyskland.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter