Kunder og investorer er vilde med dansk designfirma – det gælder både produkterne og de ambitiøse mål
Den danske designvirksomhed Lastobject har succes med en række genanvendelige hverdagsprodukter. Det har fået investorer til lommerne.

NICOLINE NOE
Mon du har prøvet at tælle, hvor mange papirlommetørklæder og vatrondeller, du egentlig bruger? Det har designvirksomheden Lastobject gjort for dig.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Næsten 2000 nye detailfirmaer så dagens lys sidste år
For abonnenter
Johan Bülow køber sig ind i kendt børnesucces
For abonnenter