DetailWatch

Kunder og investorer er vilde med dansk designfirma – det gælder både produkterne og de ambitiøse mål

Den danske designvirksomhed Lastobject har succes med en række genanvendelige hverdagsprodukter. Det har fået investorer til lommerne.

Foto: Lastobject / PR

Mon du har prøvet at tælle, hvor mange papirlommetørklæder og vatrondeller, du egentlig bruger? Det har designvirksomheden Lastobject gjort for dig.

Lastobject er nemlig opstået i kampen mod brug-og-smid-væk-kulturen, og det er populært blandt nye investorer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs