Topchef efter opkøb af Wood Wood: ”Vi skal finde ind til kernen og sjælen igen"

Farvel til butikker og god dag til stordriftsfordele skal få Wood Wood på fode igen, siger topchef for DK Company efter overtagelsen af det konkursramte modebrand.
Jens Poulsen er adm. direktør for DK Company, der har godt 25 brands i porteføljen. | Foto: Stine Bidstrup
Jens Poulsen er adm. direktør for DK Company, der har godt 25 brands i porteføljen. | Foto: Stine Bidstrup

14 dage efter konkursen genopstår modebrandet Wood Wood og bliver en del af landets næststørste modekoncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også