Ny Goodiebox-ejer har sat gang i oprydning efter tocifret millionunderskud

Efter ejerskiftet i maj er antallet af ansatte bl.a. reduceret for at gøre driften rentabel, siger bestyrelsesformand og medejer til Børsen.
Goodiebox-stifterne Rasmus Schmiegelow og Nikolaj Leonhard-Hjorth grundlagde firmaet i 2012. I dag er selskabet i 13 europæiske lande. | Foto: Goodiebox/PR
Goodiebox-stifterne Rasmus Schmiegelow og Nikolaj Leonhard-Hjorth grundlagde firmaet i 2012. I dag er selskabet i 13 europæiske lande. | Foto: Goodiebox/PR

Efter et underskud på godt 50 mio. kr. i seneste regnskabsår for 2022/23 har de nye ejere af Goodiebox, der sælger kosmetik i abonnement, sat gang i en oprydning for at få selskabet på ret kurs, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også